oliko koko elämäni turhaa
nyt kun mietin itsemurhaa
kyyneleeni valtameri
sydämestä vuotaa veri
nyt niin syvään huokaan
vieläkö elämästä kiinni saan
helpompi ois päästä pois
miksei Luoja suotaisampi ois
lopettais tän tuskan
kuihtuneen kukkapuskan
jonka joskus luoksesi kannoin
kaiken itsestäni sinulle annoin
tänne jäi vain ontto kuori
edessäin maan korkein vuori
taivaisiin se kohoaa
huipun koitan saavuttaa
jos siellä helpompi ois
kun tää maailma mut hylkäs pois
Kommentit